2012. március 20., kedd

Habos kávé



Haboskávé......200cmx130cm részlet olaj ,zsákvászon
 
*

...ahogy apu leszokott az égbedobálásomról úgy éreztem, fáj ez az elvonás. anyu aztán nem sokára rám mondta az áment: mostantól már vigyázkodjak, mert babám lehet, ha csak rám néz is valaki. a mi fajtánk már csak ilyen. aztán a konzervgyár elhozta nekem az igazit. művezető volt, erős is, magas is, akart is. a két lányom rá hasonlít. de ő nem dobálta őket az égbe, pedig az jár minden lánynak. végül már rám se bagózott. külön vagyunk. a lányok nagyok, én meg csak várok. várom, hogy hátha kellenék még. de hát kinek? meg hol? meg minek…?

1 megjegyzés:

Burai Katalin írta...

Arra gondoltam...

...bekövetkezett a teljes pangás?
Akkor konkrét ok miatt éreztem selyemben, bársonyban magam,
ma ízléstelenségre vall kopottas ruhám, a kitárt
ajtajú ruhásszakerény, érzem, ama test hogyan vált át anyagra,
s a sziszegő idő hűvös vizsgálótermében
mellemet a gumikesztyűs halál markolássza.

Ecsetelés

/Képes írások/

kitakARTtuk

/Galéria/

SatÍrok

/Képtelen írások/

Pályázat

Új kiadványunkba jelölt alkotások

Fórum

Új témát szerkeszőink indíthatnak.