2012. március 20., kedd

Harcos II.

Belső harcokból megtérve
majd megtudod mit érzel!
Én rejtelmes izzást éreztem
... a program végéig, s zárt egészben
a világmindenség, - ezt mondhatom.
Most lefuthat utolsó algoritmusom.

Belső harcokból megtérve
lettem hideg arctalanná,
őrzi a molekuláris lánc
önéletrajzomat. Egyetlen gyenge hullámra
is zengő, élő, aktív jeleket üzentem,
küldetésem szerint az emberi bánat okát kerestem.

Belső harcokból megtérve
imaginárius számok, drága erők
emelik lábam, még ma eljutok a hajónaplóig:
"...az emberek lénye ártalmas,
jövőjük helyén ott a napfogyatkozás,
bánat, szenvedés..." aláírás:- - -

Nincsenek megjegyzések:

Ecsetelés

/Képes írások/

kitakARTtuk

/Galéria/

SatÍrok

/Képtelen írások/

Pályázat

Új kiadványunkba jelölt alkotások

Fórum

Új témát szerkeszőink indíthatnak.